maandag 30 mei 2011

NIEUWE ARTIKELEN VAN TAPESWELL

Postpapier enzo heeft nu hele leuke DIY artikelen van Tapeswell.
Bijvoorbeeld super leuke adres envelop wrap tape. Een adres label die je enveloppen helemaal vrolijk maakt. En verkrijgbaar in verschillende soorten.
En ook nog eens erg handig. Voor nog veel meer artikelen van Tapeswell kom eens kijken bij Postpapier enzo http://postpapierenzo.nl/  En wil je meer informatie over wat je allemaal kunt doen met deze geweldige artikelen kijk dan even naar het filmpje hieronder.

         FILMPJE TAPESWELL

2 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk!
    Ik kom in je webwinkel kijken!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke webwinkel heb je! Ik ben jaloers op al je spullen haha. Ik heb er gelijk een stukje over geschreven op mijn blog, ik denk dat mijn bezoekers precies in 'jouw doelgroep' vallen haha (http://lastdaysofspring.blogspot.com/2011/06/stationery-webshop.html). Zelf ga ik denk ik het setje van 7,95 bestellen, die kortingscode komt mooi uit morgen! Alvast gefeliciteerd natuurlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hallo, Welkom bij de Blog van postpapier enzo.Mijn naam is Anita Mulder,ik ben 29 jaar en ik ben de eigenaresse van Postpapier enzo.De online winkel met een zeer ruim aanbod leuk postpapier,kaarten, schrijfwaren en veel andere leuke dingen.Ik hoop dat mensen door het zien van al het leuke postpapier e.d. weer de gezelligheid van het brieven schrijven gaan inzien.En als je denkt dat het ouderwets is, dan heb je het mis.Kijk gewoon eens rond op mijn website www.postpapierenzo.nl en je zult zien wat voor moois er allemaal is. Met vriendelijke groet, Anita Mulder Postpapier enzo www.postpapierenzo.nl

Volgers