zaterdag 12 november 2011

Postpapier enzo nieuwtjes. Enveloppen mallen. Ze zijn er weer!

Weer op voorraad!!



Ja, je hebt het goed gezien. Ze zijn er weer! Deze geweldig leuke enveloppen mallen. Voor de standaard mal betaal je nu € 11,95 en voor de kleine mal € 8,95. Leuk nieuws dacht ik zo.
Allebei dus 1 euro goedkoper doordat ik ze groot heb ingekocht.Je vind de mallen onder het kopje"Hobby/DIY". www.postpapierenzo.nl

Nieuw!!

Diverse leuke setjes postpapier voor de herfst, winter en kerst.
Dit postpapier is ook verkrijgbaar in veel andere thama's.



Voor wie nieuwsgierig is geworden kijk even op de site www.postpapierenzo.nl .
Daar vind je nog veel meer.

1 opmerking:

  1. Ja, ik had ze gevonden de mallen :)
    Elders kwam ik ze voor het eerst tegen, daar was het uitverkocht.... Denk even via google zoeken en kwam zo op de webshop terecht!
    Wat een Super Leuke Webshop trouwens ♥ ....
    Hebben jullie toevallig ook blanco bruine labels, ze heten ook wel tags geloof ik....

    Groetjes van Ivonne
    *die deze blog even aan haar volglijstje gaat toeveogen*

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hallo, Welkom bij de Blog van postpapier enzo.Mijn naam is Anita Mulder,ik ben 29 jaar en ik ben de eigenaresse van Postpapier enzo.De online winkel met een zeer ruim aanbod leuk postpapier,kaarten, schrijfwaren en veel andere leuke dingen.Ik hoop dat mensen door het zien van al het leuke postpapier e.d. weer de gezelligheid van het brieven schrijven gaan inzien.En als je denkt dat het ouderwets is, dan heb je het mis.Kijk gewoon eens rond op mijn website www.postpapierenzo.nl en je zult zien wat voor moois er allemaal is. Met vriendelijke groet, Anita Mulder Postpapier enzo www.postpapierenzo.nl

Volgers